Hailey Baldwin Hittade Just Den Bästa Hemkomstklänningen

16/ago/2019 12:26:01 marianstone Contatta l'autore

Hemkomst är nästan här - kan du tro det? Och Hailey Baldwin serverar lite viktig outfitinspirering för skolårets kick-off genom ett av de mest klassiska kläderna där ute: den lilla svarta klänningen. Modellen, oftast sett i avskurna jeanshorts och en T-shirt, gick ut i New York efter middagen med vänner den 16 augusti, klädd i en glidklänning som vi inte kan sluta titta på.

Visst, en svart miniklänning är en av de mest enkla utseenden där ute, men det är den klassiska och tidlösa skönheten i den som bara gör att vi kommer tillbaka för mer. Trots allt kommer denna Audrey Hepburn-godkända look inte bara att du dödar på Homecoming med ett par klackar och uttalande örhängen utan kommer också att ta dig ut på middag med dina föräldrar när du är parad med platta mullar och till och med söndagsbrunch med dina bästa vänner när du lägger till en fotledssko eller cool-girl sneaker. Från Hailey Baldwins exakta LBD till andra för varje budgetstorlek, handla våra favoritlilla svarta klänningar, precis i tid för hemkomst.