Meer lovenswaardig is dat de Russische nationale

19/lug/2018 04:12:00 kasukitaki Contatta l'autore

Volledig hergebruik van het olympisch erfgoed, inclusief het Luzhniki-stadion, het gebruik van innovatieve FAN-ID's tijdens de visumprocedure, free openbaar  air jordan 6 retro  vervoer en intercitytreinen ... Rusland heeft opnieuw doorbraken bereikt onder de inherente voordelen van de faciliteiten Laat de fans echt de warmte en het gemak van een vreemd land voelen.

FIFA-president Infantino zei: "Dit is het beste wereldkampioenschap in de geschiedenis, ik wil iedereen bedanken die heeft meegewerkt aan de voorbereiding van het Wereldkampioenschap!"

De Russische president Vladimir Poetin zei: "Voor degenen die van Rusland houden, zullen we overwegen om het grootste visumgemak te bieden, zodat ze meer over ons land te weten kunnen komen."

In the 64 wedstrijden van het WK, ongeacht wie de twee partijen zijn, herinnert het spel zich altijd de roep van "RUSLAND RUSLAND", wat niet alleen de dankbaarheid  air max 1 watermelon  van de fans is voor de gastheer, maar ook de lof van Rusland. Door het wereldkampioenschap heeft wereld een open, inclusief en innovatief Rusland gezien, dit is het creëren van sport en de lof die dit grote land verdient!

5-0, een gekke overwinning in de opener gaf de gastheer een snelle overwinning van vertrouwen en steun van de bevolking. Dit saw triomf team, twee-game winning streak, kwalificatie groepsfase, kwartfinales ...... Ik well bang dat vóór vrienden Loew's absolut geen dacht dat zijn team zou verder gaan dan in Duitsland. Meer lovenswaardig is dat de Russische nationale voetbalteam het hart van de nationale cohesie zullen samen met de resultaten, hoewel de straf nederlaag aan Kroatië de halve finale mixed, maar deze helden kwamen naar het plein en al mème stem wanneer fans zingen van het volkslied, de aard van de Nationale trots is ongeëvenaard door to het andere in vredestijd.

"Hoewel een aantal verschillen op nationaal  air jordan 8  niveau het Verenigd Koninkrijk en Rusland, maar mij persoonlijk, ik dank het land voor het WK maakte, dankzij het organizerend comite, medewerkers en vrijwilligers," verloren in de halve final 1-2 tournee van Kroatië wees Engeland, Southgate, specifiek aan het einde van de persconferentie. Deze gevoelens bestaan ​​ook in het hart van sails andere atleten en coaches. Efficiënt, veilig en soepel is de drie kernwoorden van dit WK geworden, en dit is het resultaat van de grote inspanningen van de gastheer.

Koman is dit jaar slechts 23 jaar oud.